محصول جدید گوگرد معدن زرکوه رسید

اطّلاعیّه سراسری از طرف مدیریت گوگرد ارگانیک معدن زرکوه به باغداران، زارعان، کشاورزان و گلخانه داران در سراسر کشور به شرح زیر می‌باشد:

محصول جدید گوگرد ارگانیک معدن زرکوه برطرف کننده:

  • آفت پسیل پسته و دیگر آفات
  • انواع قارچها و بیماریهای قارچی

آن هم بدون ایجاد سوزندگی و بدون آسیب رسانی تحت عنوان گوگرد ارگانیک “سوپرطلائی” معدن زرکوه به منظور محلول پاشی و کود آبیاری دارای خصوصیات و مزایائی منحصر به فرد و کاملاً متفاوت با کلیه گوگردهای موجود در بازار و نیز مغایر با حتی نوع قبلی به نام “طلائی” به شرح زیر به بازار مصرف عرضه گردید:

⚠️ مزایا:

۱) به منظور مخلوط نمودن با آب نیاز به هیچ نوع افزودنی از قبیل مایع ظرفشوئی، شامپو و غیره ندارد.

۲) هنگام محلول پاشی اصلاً و اساساً نیاز به همزن ندارد و حتّی با تلمبه شیشه شور منزل نیز قابلیت محلول پاشی و اسپری را داراست.

پیشنهاد مطالعه: “بهترین روش محلول پاشی گوگرد

۳) با استفاده از فقط یک شیلنگ رفت و برگشت {Circulator} از ته نشینی جلوگیری شده قابلیت محلول پاشی دارد.

۴) مهم: به هیچ عنوان لوازم مربوط به سیستم محلول پاشی را آسیب نزده آنها را از کار نمی اندازد و روانه تعمیرگاه نمی نماید.

۵) چون سنگ معدنی آن به غبار تبدیل گردیده لذا پس از اتمام عملیات محلول پاشی در کف مخزن هیچ دانه و پس ماندی از خود باقی نمیگذارد.

۶) پس از محلول پاشی درختان و محصولات زراعی، کشاورزی و گلخانه ای منفذ مربوط به عمل فتوسنتز در روی برگها را مسدود ننموده خفگی ایجاد نمینماید.

🔸تذکر اول:

پس از اتمام عملیات محلول پاشی بهتر است با افزودن مقداری آب خالص، کف مخزن و مسیر شیلنگ محلول پاش شسته و تمیز گردد.

۷) قابلیت مصرف بصورت کود آبیاری (به شرح زیر) را در کارنامه خود نیز دارد.

🔸مزایا:

الف) به راحتی از قطره چکانها خارج میگردد.

ب) به راحتی از مجرای خروجی آبیاری بارانی خارج میگردد.

پ) در آبیاری به روش غرق آبی به راحتی با آب همراه شده به عمق خاک نفوذ مینماید.

ت) چون وزن مولکولی آن در حد قابل توجهی سبک گردیده لذا هنگام مصرف مسیر لوله ها را مسدود نمینماید و به همراه مولکول آب حرکت و از خروجی ها خارج میگردد.

🔸تذکر دوم:

میبایست دو ساعت قبل از اتمام زمان آبیاری دیگر به آب تزریق نگردد تا مسیر لوله ها با آب شسته شده تا مسیرها عاری از گوگرد ارگانیک معدن زرکوه گردند، که پس از تبخیر آب موجود در لوله ها مولکولهای سوپر طلائی خشک نگردد و به هم نچسبد و مسیرها را مسدود ننماید.

📌 روش آزمایش بصورت محلول پاشی

⭕️ با همان دوز مصرفی ۶۰ کیلوگرم در ۱۰۰۰ لیتر آب یعنی مقدار ۳۰ گرم با نیم لیتر آب (۵۰۰cc) را داخل مخزن شیشه شور بریزید و کاملا با هم مخلوط نموده سپس اسپری نمایید تا نسبت به خروج آسان، اسپری آسان و نیز بدون ته نشینی حتی یک دانه در کف شیشه شور را تجربه نموده مطمئن شوید.

⚠️ یادآوری و جهت اطلاع اینکه:

گوگرد ارگانیک معدن زرکوه نوع سوپر طلائی مصرف با هر دوزی و با مصرف در هر دمایی چه بصورت محلول پاشی و یا گرده پاشی و چه بصورت افزودن به خاک و آب به هیچ وجهی سوزندگی و آسیب، ایجاد نمی نماید.

⚠️آزمایش کنید⚠️

🔸تلفن مدیریت: ۰۹۱۲۱۱۰۴۳۲۴

۱.۵ از ۵ - (۲ رای)

Related Posts: